secretsofvictoria

I denna blogg följer du mig och min passion för bakning, livet och träning.

Måndag

Publicerad 2013-02-04 18:10:51 i Allmänt

Idag vaknade jag ganska sent sp kom iväg till gymmet runt 11-tiden. Efter att jag var klar så åkte jag med mamma till Bromma Blocks och köpte lite grejer till skolstarten i mars. Har skrivitin mig på Pauluns kostrådgivarutbildning!! Ska bli hur kul som helst. Nu väntar jag på att sambo kommer hem så ska vi äta entrecote med halloumi och ratatouille och så blir det Drömmen om landet och Molanders ikväll!
Äntligen har boken av min favoritförfattare kommit
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

I denna blogg följer du mig och min passion för bakning, livet och träning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela